Alla inlägg den 14 februari 2014

Av Zarah Sjögren - 14 februari 2014 01:40

 

Tog cykeln till kvällsträningen trots förkylning. Jag satte på mig regnkläder och gummistövlar, för den här gången tänker jag iiiiinte vara dyngsur när jag är framme. När jag cyklar iväg duggar det knappt och det var sjukt obekvämt med regnställ och gummistövlar. Dessutom såg jag ut som om jag kom direkt från kossorna!

Men skitsamma!...det har börjat blivit lite av mitt motto...-du blöder. -skitsamma...-din näsa är sne. -skitsamma!...


Idag var det återigen mycket boxning. Jag är så tacksam för att det läggs stor fokus på det nu. Vi körde några kombinationer med krokar och uppercut. Ett bra pass! Sparring på slutet som vanligt. Första två ronderna med bara boxning. Det går sakta men det går framåt. Jag vet vad jag gör för fel men ändå så blir det så om och om igen. Men det funkade ok idag.

Efter passet glömde jag helt bort att jag skulle köra mina burpees....det får bli dubbelt så många imorgon istället. 


Dröm Sött!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Zarah och är 38 år. Jag är mamma till tre helt underbara barn som jag värdesätter mer än någonting annat men i den här bloggen ska jag främst dela med mig av ett annat stort intresse jag har...eller Intresse är helt fel ord...det är en livsstil,

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Follow me in any language

Instagram

Statistik


Skapa flashcards