Direktlänk till inlägg 10 april 2014

Tourettes....fast i handlingar

Av Zarah Sjögren - 10 april 2014 00:11

ÄNTLIGEN.....har jag släpat mig iväg till gymmet. Jag har inte tränat på nästan två veckor! Det är rekord. Första veckan utan träning hade jag grov abstinens. Andra veckan....har jag legat på soffan och ätit choklad. Helt sjukt vad snabbt man kommer in i dåliga vanor.

Det har verkligen tagit emot att gå och träna, men idag var jag hos läkaren som har sin mottagning i närheten av gymmet i Sumpan och jag kunde inte hitta på någon mer dålig ursäkt för att slippa gå in där. 

Min kropp känns någorlunda bättre och jag vet att jag måste rehabträna och stärka upp mina svaga länkar....

Ikväll gjorde jag preciiiis allt Förutom det jag skulle göra 😁 Jag Hade tänkt att ro, inte springa...Jag Hade tänkt att pensionärs träna min dum-axel, inte slå på säcken....Jag Hade tänkt att stärka mina onda knän, inte gå all in på squats med stång, benspark, benpress och sparkar på säck...Oj!! Varför gör jag så här? Touretts, fast i handlingar..eller nåt fel är det i alla fall.

Axeln vart lite sämre..mina fingrar är bortdomnade, handleden gör nu lite mer ont, det högg till i knät varje gång jag gick ner i en squat...jag gjorde hundra...suck...men det skadade högerbenet kändes toppen!!👹


Imorgon blir det gymmet igen och Kanske, kanske kör jag ett thaipass, men jag borde låta bli. På torsdagar är det matchgruppen = mycket sparring. Jag borde låta bli, jag borde låta bli, jag borde låta bli...,

 
 
Tangent

Tangent

10 april 2014 00:48

Vad bra att du kom dig till gymmet; bra jobbat!

Man lär sig vad som funkar - och inte.

God natt ^^,

http://www.tangent.bloggplatsen.se

Zarah Sjögren

10 april 2014 00:53

Ja det var bra... Hade varit ännu bättre om jag hade haft med mig hjärnan dit också ;)

Dröm sött!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zarah Sjögren - 9 oktober 2015 10:51

Ny blogg! www.mindyourownfitness.bloggplatsen.se ✌🏼️ ...

Av Zarah Sjögren - 24 mars 2015 00:12


  Idag köpte jag nytt pwo....benpasset gick sjukt bra, jag diskade i supermega fart när jag kom hem från gymmet, lagade två maträtter samtidigt, pratade sönder barnens öron, sjöng sönder deras öron ännu mer och kvällspromenaden med hunden gicks...

Av Zarah Sjögren - 10 mars 2015 23:45


      I torsdags var jag tillbaka hos läkaren och fick mitt ärr på magen fixat. Jag vilade därför från träningen på torsdagen men på fredagen var jag tillbaka igen.  Jag kände mig rätt sliten hela förra veckan. Kroppen protesterade och drog ...

Av Zarah Sjögren - 2 mars 2015 23:45


  Ett av alla mina hjärtan och jag duckface-posar på gymmet ❤️ ...eller vad hon gör vet jag inte..😽 Måndag= bröst, triceps och mage. Bröst kör jag knappt men det blev två övningar idag i alla fall. Triceps börjar bli e...

Av Zarah Sjögren - 1 mars 2015 23:45


  Idag var det baksida bendag. Vanligtvis ett favvopass men just nu känns det riktigt tungt. Det har det gjort dom senaste två veckorna. Jag är inte alls lika taggad och jag hittar inte samma "tryck" som jag fick förut. Min egna teori är, förut...

Presentation


Jag heter Zarah och är 38 år. Jag är mamma till tre helt underbara barn som jag värdesätter mer än någonting annat men i den här bloggen ska jag främst dela med mig av ett annat stort intresse jag har...eller Intresse är helt fel ord...det är en livsstil,

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Follow me in any language

Instagram

Statistik


Skapa flashcards