Alla inlägg den 3 juni 2014

Av Zarah Sjögren - 3 juni 2014 20:19

Idag körde jag axlar och triceps på gymmet.

Precis som det har sett ut senaste tiden på gymmet vart det lite halvhjärtat. Så här såg det ut idag,


Axellyft raise

Shrugs med hantlar

Tricepspress 

Repdrag mot panna, näsa, mun

Armhävningar i t-rex

Inåt-och utåtrotation kabel


Hoppade över lite andra övningar och struntade helt i att köra bröst eftersom att jag hade lite bråttom. Däremot sparkade jag lite på säcken trots att jag hade inlett träningen med att vänligt men bestämt tacka nej när en kille på gymmet frågade om jag skulle köra på säcken. Men som vanligt är det för frestande att låta bli!


Efter gymmet köpte jag en sallad och tog bussen till Allstars. Sommarschemat har börjat gälla så det var ingen ordinarie träning idag men jag möte upp Claudia där och gick loss på säcken några ronder. Jag gick även igenom lite clinch teknik med Samir, klubbens clinch expert 😊

En underbar tisdag helt enkelt! Lite för lite thai bara för att det skulle ha varit perfekt 😜


Av Zarah Sjögren - 3 juni 2014 02:39

   

Lorna Jane och Better Bodys ❤️


Idag, måndag, var jag lat och kom aldrig iväg till gymmet. 

Istället för att få panikångest och plocka fram papperspåsen åkte jag en timma tidigare till Allstars och körde ett benpass där innan thaiträningen. Benpasset blev lite halvhjärtat. Dels för att jag inte är van vid det gymmet och dels för att min energi har rymt iväg någonstans...eller så beror energiförlusten helt enkelt på att jag inte har tankat mig själv så vettigt senaste tiden 😁 Idag, menar fortfarande måndag👹, åt jag en kexchoklad till middag precis innan träning och tog en pwo efter benpasset för att orka med thaien...kan ju otroligt nog vara därför jag inte har några krafter 😱 

Efter Thaien skulle jag käka thaimat med Claudia men vi kom inte iväg förrän vid 22 så då fick det bli kebab istället. Inte alls lika gott men jag var sjukt hungrig så jag hade nog kunnat äta nästan vad som helst!


Att träna ben är bland det roligaste som finns men idag gick det inte så bra som det brukar. Det var ovanligt tungt att köra knäböj och jag körde 50 kg 10 x 3 och avslutade med 40 kg 15 snabba. Det var tungt som fan! Jag gick ner ordentligt men måste ha haft för mycket vikt framåt eftersom det gjorde ont i knäna. Det har det aldrig gjort förut men nu gjorde det det och jag, lika envetet korkad som vanligt, fortsatte ändå. Aja, en gång är ingen gång..

Har jag förresten nämnt att jag äääälskar att träna?? Helt oslagbart underbart 😍



Presentation


Jag heter Zarah och är 38 år. Jag är mamma till tre helt underbara barn som jag värdesätter mer än någonting annat men i den här bloggen ska jag främst dela med mig av ett annat stort intresse jag har...eller Intresse är helt fel ord...det är en livsstil,

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Follow me in any language

Instagram

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards