Alla inlägg den 22 juni 2014

Av Zarah Sjögren - 22 juni 2014 13:28

Åhhhhh.....sedan jag åkte till Göteborg för nästan två veckor sedan, har jag inte tränat så mycket som jag brukar och det är frustrerande. Min kropp mår säkert bra av att få återhämta sig lite men nu har det varit alldeles för slött alldeles för länge! 


Midsommarhelgen har varit lugn. midsommarafton låg jag hemma och var sjuk och åt chips. Sjukt tråkigt och ångestframkallande så på midsommardagen lyckades jag kravla mig iväg till mina föräldrar så jag åtminstone har träffat lite folk den här midsommaren! 

Jag är fortfarande sjuk, vilket jag är helt övertygad om beror på att jag inte har tränat så mycket. Det ger mig i alla fall tid till att tänka lite extra samt ge mina briljanta idéer lite extra uppmärksamhet. 


Imorgon, oavsett om jag är sjuk eller inte, ska jag köra styrka och thai. Finns inget annat alternativ!! 

Presentation


Jag heter Zarah och är 38 år. Jag är mamma till tre helt underbara barn som jag värdesätter mer än någonting annat men i den här bloggen ska jag främst dela med mig av ett annat stort intresse jag har...eller Intresse är helt fel ord...det är en livsstil,

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Follow me in any language

Instagram

Statistik


Skapa flashcards