Alla inlägg den 24 juni 2014

Av Zarah Sjögren - 24 juni 2014 02:31

                   

Jag borde kanske ha vilat men övertygade mig själv om att jag blir frisk fortare om jag tränar, speciellt om träningen innehåller slag, sparkar, knän och smärta. 

Jag kollade runt efter olika klubbar och fastnade för Eskilstuna MMA. Jag såg på deras schema att dom hade stående idag vilket, självklart, passar mig perfekt. 

Jag fick låna handskar och benskydd där, lindor köpte jag billigt på mm sport. Jag måste ha lindade händer när jag slåss, annars får jag fruktansvärt ont. Tandskydd har jag alltid några stycken i väskan. Äckliga fula tandskydd och några paket med linser. Andra går kanske omkring med extra kondomer, extra strumpor, extra whatever i sina väskor..men inte jag 😜 man kan ju råka hamna på någon klubb när som helst...ALLTID REDO 🙅


Passet var både kul och givande. Vi började med boxning och gick sen mer över till nertagningar. Det var så j**la roligt! Jag har ju pratat om det innan men nu är jag helt 100 på att jag ska börja med mma också! Dom där handskarna....😻😻😻


Tack coach Fredrik för ett riktigt bra mottagande och grymt pass! Tack även till alla andra killar för mottagandet och motståndet. Hoppas att jag inte var för elak 😉



Presentation


Jag heter Zarah och är 38 år. Jag är mamma till tre helt underbara barn som jag värdesätter mer än någonting annat men i den här bloggen ska jag främst dela med mig av ett annat stort intresse jag har...eller Intresse är helt fel ord...det är en livsstil,

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Follow me in any language

Instagram

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards