Alla inlägg den 6 juli 2014

Av Zarah Sjögren - 6 juli 2014 00:03

 


Många dagars träningsuppehåll blir det ibland...speciellt nu på sommaren. 

Idag var jag iväg till world class i Västerås och körde ett benpass. Jag har varit där en gång tidigare, förra sommaren tror jag att det var, och det är ett stort, fint gym med trevlig personal. 

Jag började med benpress och kände direkt att det kändes väldigt segt i benen. Jag lastade därför inte på så mycket som jag brukar. Därefter fick jag lite ångest när jag gick till stången och skulle köra squats. Jag mesade när jag lyfte på vikter på stången och mesade ännu mer när jag därefter skulle köra marklyft och raka marklyft. Vikterna idag var 75kg i benpress, 50 kg squats och 40 kg i marklyft och i raka marklyft. Inte så imponerande men fan vad tungt det gick idag. Inte tungt som i tungt men tungt som i segt och omotiverat. Jag sket i hur många kilo jag lyfte och fokuserade på att ta mig igenom övningarna istället. 


Efter dom benövningarna la jag mig på en matta med fötterna på en pilatesboll och körde hip thrusts. Jag försökte filma när jag gjorde den övningen men tappade telefonen flera gånger...i ansiktet...så jag la ner filmandet. 

Presentation


Jag heter Zarah och är 38 år. Jag är mamma till tre helt underbara barn som jag värdesätter mer än någonting annat men i den här bloggen ska jag främst dela med mig av ett annat stort intresse jag har...eller Intresse är helt fel ord...det är en livsstil,

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Follow me in any language

Instagram

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards