Alla inlägg den 3 september 2014

Av Zarah Sjögren - 3 september 2014 23:28

 


Idag var ingen bra dag. Kroppen sa ifrån ordentligt och tänkte inte alls träna idag. Min hjärna ville något annat och jag vred och vände på träningsschemat och tänkte att jag nog kunde köra lite där och kanske lite här. Tillslut vann kroppen och jag stannade hemma. Vilken tur! Hade inte blivit någon bra dag på klubben idag....

Imorgon får jag se hur jag gör...har sår läkt och kroppen går att röra är jag tillbaka på Allstars igen....tänker åtminstone köra lite styrka...

Av Zarah Sjögren - 3 september 2014 00:20

  

Mitt öra för en vecka sen. 

Idag är "klumpen" större. 

Jag borde med andra ord 

använda skydd...


Ny dag, nya erfarenheter. 

Idag, tisdag, hade jag som väntat ont i benet. Funderade någon minut på att vila från träning idag men kom lika snabbt fram till att jag skulle köra dubbelpass istället...

Jag började med att hoppa in i mma avancerade passet. Mm...varför inte....om en timma ska jag köra en och en halvtimmas Thaisparring med tävlingsgruppen och jag har ju faktiskt tränat mma en gång tidigare typ, benet går ju ändå nästan att gå på, dumaxeln gör att jag inte har någon känsel i fingrarna och vänster öra ser mer och mer ut som en klump men vad fan spelar det för roll?? jag har ju en högersida också 👹

Passet gick ändå hyfsat bra trots att jag inte kan någonting egentligen. Vi körde lite nedtagningar, ground and pound och sen fys. 

Direkt efter mma passet tog jag några djupa andetag och hoppade in i Thaien. Hann med att tveka lite igen. Förnuftet försökte tränga igenom den tjocka gråa trögmassan men lyckades inte nu heller..jag kände att kroppen inte skulle gilla att hoppa in och köra sparring i en och en halv timma så jag frågade Dan om vi skulle sparras mycket idag...han sa ja och jag sa okej och började värma upp med skuggboxning...

Varför jag gör så här...? Jag är helt fast i mitt tränande och vill verkligen hela tiden bli bättre och bättre. Jag skulle kunna köra 10 pass om dagen om jag hade tid och möjlighet. Jag älskar det 😻

Presentation


Jag heter Zarah och är 38 år. Jag är mamma till tre helt underbara barn som jag värdesätter mer än någonting annat men i den här bloggen ska jag främst dela med mig av ett annat stort intresse jag har...eller Intresse är helt fel ord...det är en livsstil,

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Follow me in any language

Instagram

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards