Direktlänk till inlägg 2 oktober 2014

Jag avslutade med en rak hård höger och en mördande blick...

Av Zarah Sjögren - 2 oktober 2014 01:01


 


Näääää!!! Nu är det dags att titta ut ur det rosa molnet lite 💞☁️💞 Jag har svävat färdigt och ska kliva ner...eller åtminstonde delvis 😋 jag trivs ändå väldigt bra 😻


Jag har under den här uppehållstiden från allt som har med kampsport att göra, hängt på gymmet varje dag. Jag har tränat mycket men kroppen har ändå fått tid att vila och läka från alla sparkar och slag..och inte minst huvudet. Jag behövde verkligen den här pausen. 

Två och en halv vecka sen var det jag körde Thai sist. Det låter kanske inte så mycket men för mig känns det som en hel evighet. Jag har till och med låtit säcken vara på gymmet och istället fokuserat på styrka, rehab och käääärlek 😻...cheesy...jag vet 👹 

I förrgår gick jag av någon konstig anledning fram till säcken. Den såg inte så attraktiv och oemotståndlig ut som den gjort tidigare..men efter ett tag började jag peta på den i alla fall. Det kändes inte bekvämt och vant som det brukar...men jag fortsatte att peta och gick sen över till att sparka lite. Det kändes..så där 😕 Jag satte några knän, armbågar och avslutade med en bra högerspark. Aj!!! Fan!...sen gick jag därifrån utan att vända mig om..mötet vart inte som jag hade förväntat mig. Säcken var oattraktiv, oskön, elak och jävligt ful 😟 A ja, skitsamma..

Dagen efter går jag fram lite mer bestämt. Jag skiter i petandet och slår på skiten på en gång. Det kändes skönt. Det vart inte så många högersparkar men desto fler knän! Jag avslutade med en rak hård höger och en mördande blick...sen gick jag...

Idag hade känslostormen ebbat ut och vi var vänner igen. Inte vänner vänner men vi kunde visstas i samma rum i alla fall.. 

Jag var fullt upptagen med att slå på min älskling, eller rättare sagt på mittsen han höll åt mig. Det var riktigt riktigt skönt!!! Vad jag har längtat 😍


Jag trivs väldigt bra på gymmet. Där kan man konversera, skratta, se bra ut, inte svettas så mycket, le, vinka, pussas mm mm......På thaien, eller mma:n också för den delen, där pratar man inte..man låter "ugh" "pftt" "aaaaa" "ööö"...på sin höjd låter det "aj" "fan" "jävlar"..Skrattar gör man i och för sig ibland..men inget vanligt fint litet skratt utan mer "hysteriska när snoret sprutar panikskratt" Se bra ut behöver jag inte ens kommentera...Det gör man inte efter en timma muay Thai eller mma...man ser ut som ett smutsigt, rufsigt snortroll. De fyra sista sakerna behöver man inte ens ha en hjärna för att förstå att sånt inte existerar...

meeeeen!!! vad jag skulle komma fram till är att jag nu längtar tillbaka sjukt mycket. Tänkte vila några dagar till men åker nog in i morgon och ger och tar lite stryk.....Så skönt! 😜

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zarah Sjögren - 9 oktober 2015 10:51

Ny blogg! www.mindyourownfitness.bloggplatsen.se ✌🏼️ ...

Av Zarah Sjögren - 24 mars 2015 00:12


  Idag köpte jag nytt pwo....benpasset gick sjukt bra, jag diskade i supermega fart när jag kom hem från gymmet, lagade två maträtter samtidigt, pratade sönder barnens öron, sjöng sönder deras öron ännu mer och kvällspromenaden med hunden gicks...

Av Zarah Sjögren - 10 mars 2015 23:45


      I torsdags var jag tillbaka hos läkaren och fick mitt ärr på magen fixat. Jag vilade därför från träningen på torsdagen men på fredagen var jag tillbaka igen.  Jag kände mig rätt sliten hela förra veckan. Kroppen protesterade och drog ...

Av Zarah Sjögren - 2 mars 2015 23:45


  Ett av alla mina hjärtan och jag duckface-posar på gymmet ❤️ ...eller vad hon gör vet jag inte..😽 Måndag= bröst, triceps och mage. Bröst kör jag knappt men det blev två övningar idag i alla fall. Triceps börjar bli e...

Av Zarah Sjögren - 1 mars 2015 23:45


  Idag var det baksida bendag. Vanligtvis ett favvopass men just nu känns det riktigt tungt. Det har det gjort dom senaste två veckorna. Jag är inte alls lika taggad och jag hittar inte samma "tryck" som jag fick förut. Min egna teori är, förut...

Presentation


Jag heter Zarah och är 38 år. Jag är mamma till tre helt underbara barn som jag värdesätter mer än någonting annat men i den här bloggen ska jag främst dela med mig av ett annat stort intresse jag har...eller Intresse är helt fel ord...det är en livsstil,

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Follow me in any language

Instagram

Statistik


Skapa flashcards