Alla inlägg den 8 oktober 2014

Av Zarah Sjögren - 8 oktober 2014 01:13

  



Idag lät jag bli att träna..klokt val av en klok kvinna 😂 

Armen ser inte bra ut och att köra ett axel, triceps pass med infekterad arm rimmar illa. 


När jag nu inte har någonting intressant angående min träning att skriva får jag hitta på något annat. Jag tänkte avslöja 5 saker om mig själv som jag inte tror så många vet 😋


#1 Jag fick en Rubikskub när jag var 5 år. Den löste jag på 5 röda. Då tyckte jag att det var löjligt lätt. Det var en av mina favoritsysselsättningar att klura, pussla, tänka...

#2 Jag prenumererar på Illustrerad Vetenskap. Det är den enda fysiska tidning jag läser i dag. 

#3 Mitt favoritämne i skolan var, bortsätt från idrott, matematik. Älskar än idag att få tänka, räkna ut och komma fram till. 

#4 Mina mellannamn är Johanna och Alida. Alltså heter jag Zarah Johanna Alida. Johanna är nog bara ett random namn men Alida är min mormors namn ❤️ Hon var norska...Älskar dig mormor. Jag vet att du har det bra där du är 🙏

#5 En av mina största fobier är glasspinnar!😳 Dom är fruktansvärda! Blähhh😫

Presentation


Jag heter Zarah och är 38 år. Jag är mamma till tre helt underbara barn som jag värdesätter mer än någonting annat men i den här bloggen ska jag främst dela med mig av ett annat stort intresse jag har...eller Intresse är helt fel ord...det är en livsstil,

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Follow me in any language

Instagram

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards