Alla inlägg den 27 oktober 2014

Av Zarah Sjögren - 27 oktober 2014 02:33

 




Såååå...vad händer??!! Det går bra nu...not!! Från infektion i ena armen till inflammation i båda armarna 😳 meeeen det är väl lika bra att gå igenom alla helvetes skit-åkommor på en gång. När jag ändå håller på liksom..👹


Jag gymmar fortfarande mycket och gjorde det nog lite för hårt för ett par veckor sedan. Tunga lyft ihop med mycket boxning (med olindade händer och tunna handskar) på plattor har resulterat i väldigt ömma underarmar. Dum som jag är har jag fortsatt att försöka boxas och får så klart ondare och ondare. Idag körde jag nog i 1 minut...sen slog jag en högerkrok och föll ihop typ...det gick inte att slå mer. 


Igår, lördag, var jag tillbaka på Allstars. Det var första gången på 6 veckor! Jag blev välkomnad med tårta och sång...eller jag menar buller och bång ⚡️💣🔫🔪🔨👊😳.....jag hoppade in på sparringen och hann med 4 ronder. Boxning, thai och mma. Skönt att vara tillbaks men kondisen är på noll och armarna behöver jag inte ens nämna..


i torsdags var jag på sweden top team igen. Den här gången körde jag mma med grymma Martin Nano. Två timmar av svettigt men ack så nyttigt rullande, nedtagande och sparrande..Han bokstavligen bankade in kunskap i mitt huvud! Riktigt pedagogiskt 😜 och skitbra helt enkelt. 


Imorgon börjar en ny vecka. Jag kommer att köra kampsport men ska verkligen göra det smart. Det får bli mycket ben sparring och väldigt lite slag..

Presentation


Jag heter Zarah och är 38 år. Jag är mamma till tre helt underbara barn som jag värdesätter mer än någonting annat men i den här bloggen ska jag främst dela med mig av ett annat stort intresse jag har...eller Intresse är helt fel ord...det är en livsstil,

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Follow me in any language

Instagram

Statistik


Skapa flashcards