Alla inlägg den 6 december 2014

Av Zarah Sjögren - 6 december 2014 23:45

                                                       

Aj min mage!! Idag har jag haft min ätardag. Normalt sett så äter jag väldigt nyttigt. Jag äter inte pasta, inga såser, inget socker, inget vitt bröd...osv osv. Idag åt jag thaimat i alla olika former. Jag tyckte inte att jag åt så överdrivet mycket men magen gjorde uppror redan efter fem minuter. Det visar ganska tydligt hur mycket man påverkas av en massa skit som man stoppar i sig. Jag mår i alla fall allra bäst när jag äter väldigt nyttigt. Jag blir piggare och har aldrig ont i magen. Svullar jag i mig skit hamnar jag typ i koma efter måltiden 😲


Nu har jag släpat efter lite här på bloggen. I torsdags körde jag axlar, triceps, bröst och kondition. Jag körde flera "över huvudet" övningar igen och det kändes faktiskt helt okej i axeln. 


Igår, fredag, körde jag rygg, mage och biceps. Det var ett tungt pass som jag tog mig igenom med nöd och näppe. Jag avslutade med ett par ronder på säcken. 

Jag tror att passet kändes så tungt för att jag har tränat lite för hårt. Jag har nog missat en vilodag. Så dagens ätar- och vilodag var välbehövligt. Imorgon ska jag kötta ben och rooompa igen 🎊

Presentation


Jag heter Zarah och är 38 år. Jag är mamma till tre helt underbara barn som jag värdesätter mer än någonting annat men i den här bloggen ska jag främst dela med mig av ett annat stort intresse jag har...eller Intresse är helt fel ord...det är en livsstil,

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Follow me in any language

Instagram

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards